2 Nisan 2008 Çarşamba

ÇÖP ŞİŞTE KANEPE



Benim parti menümün vazgeçilmezlerinden çöpşiş kanepelerimi bu sefer akşam yemeği için başlangıç olarak hazırladım. Menü kalabalık olduğundan her kişiye bir adet hazırladım. Ama siz kanape gibi ikram edeceksiniz kişi başı 2-3 adet planlayabilirsiniz.
ÇÖPŞİŞTE KANEPE
Çöp şişlere dilediğiniz aperatiflikleri sıralayın. Ben tam buğday ekmeği, marul, cherry(kiraz) domates, baby corn(bebek mısır), dana jambon ve yeşil zeytin kullandım.

İştah açıcı, hafif doyurucu ve görüntüsü değişik ve güzel bu kanepelere sizinkiler de bayılacak:)

Bu arada bu yeşil zeytinleri ben yeni keşfettim. İzmir Bostanlı Pazarından aldığım bu ançuezli zeytinlerin kimi biberli, kimi de limon ve portakal kabuklu! Evet, biraz ekşi olsa da ben sevdim bu zeytinleri.

5 yorum:

  1. Vefasız arkadaşıma bir selam vermeye geldim, ne gündür bana uğramıyorsun biliyorsundur inşallah canım :(((

    Ha diyeceksin ki sende benim bir doğum günümü bilem kutlamadın açıkcası bende epeydir senin sayfaya gelmemişim, ama inan 20 gündür acaip yoğun çalışıyorum, sadece ziyaretime gelenlere ayıp olmasın diye arada bir uğruyorum. o nedenle bende geçde olsa senin doğum gününü kutluyorum canım, Allah yuvanda hayırlı ömürle versin inşallah.....

    Ayrıca Banu sana msnde 1-2 kez yazdım cevap yazmadın, sonrada bir kez yazdım kardeşin o an pc başında olduğunu yazmıştı ve sana ileteceğini söylemişti. Bende benimle görüşmek istemediğini sandım açıkcası.

    Neyse bu balık sofran varya bayıldım, kanepelerde nefis hepsi için ellerine sağlık canımmm

    Seni ve Berili öptüm..

    Sevgiler
    NAgehan

    YanıtlaSil
  2. Hayatım çok yaratıcısın ellerine sağlık bende bir şiş aldımm

    YanıtlaSil
  3. Banuummm, nasıl iştah açıcı olmuş bu şişler, hele zeytinlerin çeşitliliğine hayran kaldım, valla limon ve portakal kabuklu zeytin nasıl olurki diye deminden beri düşünüyorum...
    Ellerine sağlık cinfikirlim, adının layığını veriyorsun, harikasınnnnnn..
    Öptüm kocamanından..

    YanıtlaSil
  4. bu konuda ustune yok banucum becerikli oldugun kadar yaratıcısın da...aklıma gelmezdi çok hoş bir sunum olmuş...yemek konusunda bir üşengeçlik aldı gidiyor bakalım ne zaman duzelcez??

    YanıtlaSil
  5. mmm süper görünüyor, ama ben alttaki közlenmiş patlıcanlara bittim, ellerine sağlık cnm, sevgiler

    YanıtlaSil