15 Ocak 2012 Pazar

YENİ MODA PLASTİK PAPYONLAR nam-ı diğer TASARIM PAPYONLAR



Önce TV'de Burcu Güneş'te gördüm, gömleğin üzerine pembe plastik papyon takmıştı, çok şekerdi.. Sonra moda programında Hakan Akkaya'da ve sonra Kenan Doğulu'da gözlük şeklinde olan versiyonunu gördüm... Geçen cumartesi Hakan Akkkaya konuk olarak katıldığında Beyaz'a bu papyondan hediye etmesin mi!!! Heryerde bu papyon beni buluyordu! Çok orijinal ve tam benlik bu aksesuarı hemen aramaya başladım ama nette bile bahsedilmediğini gördüm,

çabalayınca 2 adres buldum:

the. isimli bir sitede bazı çeşitleri satışta(yukarıdaki foto o siteden).
ve...papyon gibi ilginç bir ürünle hikayelerine başlayan mimoco http://mimocoistanbul.tumblr.com/post/4611259220/tasar-m-atolyesi-mimoco-nun-ilk-urunu-papyon adlı sitede tam da aradıklarımı buldum! Papyon koleksiyonları var ve o papyonlar pleksiden yapılmış.


Online da satılan ürünlerin fiyatları 50-140 TL arasında değişiyor.


mimoco pleksi papyonların burada da online satışı var:








Bu papyonlardan istiyoruuuuuum!








































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder