19 Mayıs 2011 Perşembe

İZMİR'DE KAHVALTI MEKANLARI- TERECİ























Biz Karşıyaka'da oturmadığımız için hep bizim taraftaki kahvaltıcıları biliyoruz, zaten ağırlıklı olarak bizim taraftalar. Tereci ise Mavişehir'de açılan hem yöresel lezzetleri satan bir dükkan hem de bir restoran. Kahvaltısı daha çok ön plana çıktığından öncelikli kahvaltı yapmaya gittik. Yöresel Bakkal isimli dükkanında envai bakliyat, pekmez, baharat, şarküteri ürünü satılıyor. Bayramiç kuskusunu aldık ve pişirdim, gerçekten çok lezzetli...
Kahvaltısında ise çok değişik bir lezzet yakalayamadım. Taze kekikli söğüş lezzetli. İncir reçeli güzel değil. Kalabalık günlerde servis ağır oluyor. 5-10 dakika aralıklarla masaları dolaşarak sunulan ikramlar(zeytinyağlı yaprak sarma, helva, vs) çok hoş bir fikir. Karşıyakalılar için güzel bir mekan. Kişi başı kahvaltı fiyatı ise 20TL civarında.

iç mekan:

3 yorum:

  1. tereci açıldıktan sonra başka yere uğramaz oldum kahvaltısı mükemmel gördüğüm ünlülerde cabası

    YanıtlaSil
  2. kahvaltı deyince benim için akan sular durur ama her kahvaltı değil tavsiyeniz üzerine tereciye gittim oda ne ben şimdiye kadar böyle kahvaltı görmedim herşeyiyle MÜKEMMEL elemanlar güleryüzlü satıştaki ürünler doğal daha ne olsun hem karnımı doyurdum hem alışverişimi yaptım kısaca aradığım her şey TERECİ de var

    YanıtlaSil
  3. tereci gıda hem kahvaltısıyla hemde sattıgı yoresel dogal urunlerle cok güzel bir yer

    YanıtlaSil