1 Nisan 2020 Çarşamba

FIRINDA SUCUKLU YUMURTA


Benden Beril'e bugüne özel:

Mart: Bugün benim doğumgünüm. Babişin süpriz pasta yaptırmış bana. Teyzenle anneannen bir sürü hediyeyle geldiler. Anneannen beni hep Mart kuzusu diye sever. Bu doğumgünümde "bu mart ayından sizden güzel haberler almak dileğiyle...mart ayında yeni bir kuzunun temelleri atılsın inşallah" dedi. Bir saksı lale almış, içinde de bir bebek resmi var dileğini resmeden. ..Nisan: Babana yaptığım 1 Nisan şakaları unutulmazdır. Tesadüfen 1 Nisanlarda öyle şeyler olur ki, şaka yapmış gibi anlatırım ama gerçek olduklarını duyunca daha da şaşırır. Bu sefer de gebelik testi aldım, pozitif sonuçlu testi gösterdim. Gerçek mi şaka mı heyecanına girdi..Ama gerçekti! Babanla evde sevinçten hoplayıp zıplıyoruz. Sen de bir Mart kuzususun!!! Tohumları martta atılan 🤗 #15yilonce #1nisansakam #guzelsakalarolsun 🙏💑👸 #beroyahikayeler

Hadi kahvaltıya basit ve leziz bir yumurta yapalım. Berom bayılıyor buna.

Malzemeleri

  • Sucuk
  • Yumurta
  • Kaşar peynir
  • Tereyağı ya da zeytinyağı 

Yapılışı

Bir fırın kabına azıcık tereyağı ya da zeytinyağı koyun uzerine sucukları doğrayın. Ne kadar isterseniz. (sosis salam pastırma ne isterseniz)
Üzerine kaşar peynir ekleyin. Ben miktar belirtmedim. Ne kadar istiyorsanız ekleyebilirsiniz. En üste yumurtaları kırın ve sıcak fırında 15 dk pişirin. 
Afiyet olsun. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder