7 Ekim 2011 Cuma

KIZ ÇOCUĞUNA DEĞİŞİK NE ÖREBİLİRSİNİZ?KEDİLİ KAZAK-KIZIMIN EN SEVDİĞİ ÖRGÜ MOTİFİNİ BULDUM!!!

Kış gelmek üzere, İzmirde henüz tatlı bir sonbahar var, bu bir ay daha sürecektir. Ama soğuklar geldiğinde minikleri tatlı sıcak bir süprizle ısıtmaya ve sevindirmeye ne dersiniz? Geçen kış annemin 5,5 yaşındaki kızım için ördüğü bu kazak hem onun hem de diğer herkes tarafından öyle bir tezahüratla karşılandı ki sizlerle bir kış sonra paylaştığıma üzgünüm!!! Şablonu nette yabancı bir siteden buldum, böyle orijinal şablonlar bulmak çoook zor oluyor, elinizde varsa paylaşırsanız sevinirim.



Yaşına göre giyinmeyi seven biri olarak ben de bu motiften istiyorum diyerek kendimi genççççç ilan ediyorum!!


Annneciiiiim bana da bundan ör lütfen!!!!












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder