24 Kasım 2011 Perşembe

PENTİ -SEN Bİ TANESİN!


Kipa Balçova'da Penti'nin Sevgililer günü kutlama kiosku(geçen Şubat)..


Penti çorap ambalaj içleri...





Penti'yi yılardır izliyorum. Çalıştığım sektörden olmasa da pazarlama taktiklerini severek takip ediyorum. İlk mağazalarını açtıklarında bunun çok ötesine gideceklerini hayal etmiştim. Gerçekten de hem ürün ağı hem de hedef kitlelerine yönelik noktalarda ürün gamının tümümün sergilendiği mağazaları ile çok güzel bir noktaya geldiler. En son reklam filmi ile de başarılarını daha üst bir noktaya taşıdıklarını sanıyorum.

Çocukluğumdan beri çorap delisi ve iyi bir koleksiyonu olan biri olarak pentinin birçok ürününe sahibim. Kardeşimle bir iddiaya girdik geçenlerde, ne istiyorsun dedi; penti çorap dedim! Aldığı safran sarısı opak çorabı ve bad girl dedikleri önü aşınmış gibi olan siyah çorabımı çok sevdim. Ama en çok ambalajın içine bayıldım. Moda dergilerindeki gibi çorapla kombinler yapmışlardı. Kombinlerden birini hemen uyguladığımı söylemeliyim.
Sanırım daha çok kombinler yapacağım! tabii 6 yaşındaki kızım da kendi özel koleksiyonunu ve kombinlerini oluşturmaya başladı:))))

Pentiyle ilgili Gizem'in sitesinde de çok güzel bir postu var.

Penti gibi markasına yatırım yapan birçok Türk markasının başarılarla yoluna devam etmesi dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder