25 Kasım 2011 Cuma

NAZARKÖY- İZMİR'DE GÜZEL BİR KÖY GEZİSİ

















NAZARKÖY- İZMİR KEMALPAŞA....
2 kız arkadaş çocuklarımızı alıp düştük Kemalpaşa yollarına... Üçkuyular'dan çevreyolu ile yaklaşık 40-45km sürüyor Kemalpaşa..Kemalpaşa'dan 5 km ötede yer alan Nazarköy'de bir kız arkadaşımızla buluştuk. O bizi ağırladı Nazarköy'de. Sonbaharın tüm renklerini taşıyan doğa içinde güneşli ama soğuk bir gündü..Sobalı bir cafede şahane bir kahvaltı yaptık, eski iş arkadaşlarım olan kızlarla eski günlerdeki gibi neşeli ve çok sohbetliydik. Anılar, gelecek hayalleri ve çocuklarımız..artık her birimizin bir çocuğu vardı ve şimdi yan masamızda faaliyetleriyle coşuyorlardı!


Ali Dayı'nın Sofrasında kahvaltıdan kalkarken bir de ne görelim, ablamız kuzine üstünde bir sürü yemeği öğlen yemeğine gelecek müşterileri için hazır etmişti. Çok tok olmamıza rağmen güveçteki kuru fasulyeden canımız çekti ama almadık.


Sonra camdan boncuk yapılan ocağı barındıran cafeyi gezdik, cafede otururken bir taraftan cam boncuk yapımını da seyredebilirsiniz.

Küçük köydeki yürüyüşümüzde boncuktan yapılan aksesuarların satıldığı tezgahlardan oluşan mini çarşı ve farklı bir yerde bulunan Kıvırcık Boncukçusu vardı. Bir sürü boncuk aldık dizmek üzere...

Keyifli, doğayla iç içe, renkli ve değişik bir yer görmenin hazzı ile dolu bir gün...ama en güzeli kız arkadaşlarla geçen özel ve güzel bir gün...

1 yorum:

  1. Bu Kemalpaşa Bursa Kemalpaşa mı acaba? Ben üniversiteyi Bursa da okudum biliyor musun? Uludağ İktiğsat mezunuyum. Bursa nın ayrı bir yeri vardır gönlümde. Orda mı yaşıyorsun?
    Bana yorum bırakmışsın, bir daha bakmazsın diye burdan cevaplıyorum. O mavi burunlar şöyle oldu; Siyah dizaltı çorap giymiştim, çorabın burnu ve topuğu mavi, o yüzden. Çok seviyorum, burnu açık ayakkabılarla çok orjinal duruyor. Burnu beyaz olanları da var bu arada :) Stradivarius tan almıştım :))
    Sevgiler

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil